For Swingendes Dansebandforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

For Swingendes Dansebandforum

For Swingendes eget dansebandforum hvor dansebandmiljøet i hele Norden er tema.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fest på lokalet -eller dansegalla ?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Arnfinn




Antall Innlegg : 66
Registration date : 07.08.2009

Fest på lokalet -eller dansegalla ? Empty
PosteTema: Fest på lokalet -eller dansegalla ?   Fest på lokalet -eller dansegalla ? EmptyLør Mai 15, 2010 9:57 am

Hvor foretrekker dere å gå på dans ? Er de koselige bygdefestene eller store gallaer det dere helst
vil reise på ?
En diskusjon om dette hadde vært interessant !
Til Toppen Go down
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Fest på lokalet -eller dansegalla ? Empty
PosteTema: Bygdefest/dansegalla   Fest på lokalet -eller dansegalla ? EmptyMan Jul 19, 2010 4:32 am

Dette kommer veldig an på lokalet og på hvilke band som spiller for min del. Har dessverre et inntrykk av at på en del bygdefester er det mer fyll og tilløp til bråk enn på større gallaer, men dette kan også være veldig individuelt. For min egen del har jeg spesielt ett favorittlokale som jeg foretrekker framfor andre, og det kan jeg gjerne nevne, nemlig Teatersalen i Brumunddal. Det er et eksempel på et mindre lokale hvor jeg trives mye bedre enn på store gallaer, og her er også utvalget av band mye bedre og variert enn på de fleste større dansegallaer i østlandsområdet. Skal jeg dra på en stor galla er jeg alltid ganske kresen på hvilke band jeg gidder å bruker over 300 kroner på å høre live. Så for min del er det ikke størrelsen på arrangementet eller lokalet som teller, men hvilket/hvilke band som spiller. Velger heller et lite lokale med et nytt og spennende band på menyen framfor å betale dyre dommer for å høre to store eliteband som jeg har hørt hundre ganger før.
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
 
Fest på lokalet -eller dansegalla ?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Misunnelse eller ?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
For Swingendes Dansebandforum :: Debatt :: Dansegalla og festivaler-
Gå Til: