For Swingendes Dansebandforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

For Swingendes Dansebandforum

For Swingendes eget dansebandforum hvor dansebandmiljøet i hele Norden er tema.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Svenske "programhelter"

Go down 
AvInnlegg
Arnfinn




Antall Innlegg : 66
Registration date : 07.08.2009

Svenske "programhelter" Empty
PosteTema: Svenske "programhelter"   Svenske "programhelter" EmptySøn Mar 27, 2011 2:34 pm

Det finnes snart ikke grenser for hvilke metoder enkelte orkestre bruker for å "bløffe på seg popularitet".
Et svensk danseband fra Malmødistriktet hadde på sin spilleplan at de skulle spille i Norge ei
hel uke i mars .
Selvsagt kontaktet jeg orkesteret for å vite tid og sted for mine spilleplaner .
Jeg fikk da til svar "Oslo kommune".
Dette ville jeg følge opp mer , da jeg ville ha mer eksakt hvor de skulle spille i Oslo.
Dagen etter var hele hjemmesida til orkesteret borte , og det er vel ikke så merkelig .

Andre orkestre fra langt syd i Sverige skryter i presseskriv at de har vært på flere spillejobber i
Norge . Ettersom jeg har oppdatert Dansaktuellt i 15 år , og aldri har sett orkesternavnet noe
sted i Norge , er det lov å tvile .
Vil henstille til alle som leser vedlagte presseskriv/vaskesedler som følger CD-utgivelser om
å lese kritisk .
Til Toppen Go down
 
Svenske "programhelter"
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Svenske band i Gullskoen
» Fint om svenske danseband presenterer seg her !

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
For Swingendes Dansebandforum :: Debatt :: Svenske danseband-
Gå Til: