Thomas Neraasen Admin
Antall Innlegg : 84 Age : 51 Bosted : Gjøvik Jobb/Interesser : Radiomedarbeider Favorittdanseband : PK & Dansefolket Registration date : 17.04.2008
| Tema: Tips om nye intervjuobjekter til For Swingende? Ons Sep 08, 2010 5:50 am | |
| I mine For Swingende-programmer prøver jeg innimellom å være litt kreativ og tenke litt nytt når det gjelder innslag og lignende jeg vil ha med i programmet. Nå denne uka starter jeg opp en ny serie der jeg inviterer låtskrivere av dansebandmusikk til studio for å presentere seg selv, og dette ser ut til å være noe som slår an både i låtskrivermiljøet og ellers innen dansebandbransjen og ikke minst hos de som lytter. Men jeg er stadig ute etter å presentere nye mennesker i programmene mine, ikke bare de som står på scena, men også de som jobber bak kulissene eller som har andre roller innen dans og dansebandkulturen. Derfor spør jeg her i forumet mitt om noen har tips til ting jeg kan ta opp i programmene mine, spennende mennesker jeg kan intervjue og lignende. Er det noen som kjenner noen som de mener burde komme på lufta i For Swingende, så gi meg gjerne tips om dette, enten her i forumet eller på E-post til forswingende@online.no. Dette kan være musikere, nye talenter, låtskrivere, arrangører, folk som jobber med plateproduksjon, folk som elsker å danse og mye annet. Jeg vil gjerne lage litt innslag som ikke alle andre radiostasjoner har i dansebandsendingene sine, så håper å få inn noen spennende tips fra dere som leser dette. (Fint om personene dere tipser om er bosatt i østlandsområdet, slik at de har mulighet til å komme seg i studio ved Gjøvik for opptak. Kan til nød lage intervjuer på telefon, men syns det er aller best å ha folka jeg intervjuer ansikt til ansikt, både for lyden, lytteropplevelsen og min egen del.) | |
|