For Swingendes Dansebandforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

For Swingendes Dansebandforum

For Swingendes eget dansebandforum hvor dansebandmiljøet i hele Norden er tema.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 "Svenskeimport " -er det nødvendig ?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Arnfinn




Antall Innlegg : 66
Registration date : 07.08.2009

"Svenskeimport " -er det nødvendig ? Empty
PosteTema: "Svenskeimport " -er det nødvendig ?   "Svenskeimport " -er det nødvendig ? EmptyLør Nov 14, 2009 4:05 pm

Når det gjelder danseband på danseplassene i Norge , opplever vi ikke ei uke uten
at svenske danseband "tyter over grensa" for å spille i Norge.
Er dette egentlig nødvendig ?
Er standarden på dansebanda i Norge så ujevn at dette er nødvendig ?
Ukentlig er det ikke flere spillejobber i Norge enn det norske danseband selv fint
vil kunne dekke opp .
Er svenske danseband så mye bedre , eller hva er grunnen .
Hva mener publikum og arrangører om dette tema ?
Til Toppen Go down
mackiz




Antall Innlegg : 3
Registration date : 19.10.2010

"Svenskeimport " -er det nødvendig ? Empty
PosteTema: Re: "Svenskeimport " -er det nødvendig ?   "Svenskeimport " -er det nødvendig ? EmptyTir Okt 19, 2010 11:50 pm

Det är väl bara att fråga arrangören på Grorud Samfunnshus vad han har för åsikt i detta ämne.
Han om någon kan ju svara på detta som vecka efter vecka bokar in härliga dansband från Sverige.
Til Toppen Go down
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

"Svenskeimport " -er det nødvendig ? Empty
PosteTema: Re: "Svenskeimport " -er det nødvendig ?   "Svenskeimport " -er det nødvendig ? EmptyOns Okt 20, 2010 2:10 am

Selv har jeg opplevd flere meget gode svenske danseband denne høsten, og for min egen del må jeg si at svenske danseband i Norge er en berikelse for den norske dansebandkulturen. Ingemars, Ole Ivars og Anne Nørdsti ser vi nok av som vi gjør allerede her til lands, bare for å ta noen eksempler, og jeg drar gjerne på dans med svenske band så lenge det er band jeg ikke har hørt tusen ganger før. Kvaliteteten på bandene er selvsagt varierende på begge sider av grensen, men for meg personlig syns jeg det er veldig spennende de gangene nye svenske band spiller i mitt nærmiljø. Heller det enn dårlige C-band fra Bulgaria og Ungarn som ofte er å finne på hotellene rundt omkring i landet.
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
Sponsored content





"Svenskeimport " -er det nødvendig ? Empty
PosteTema: Re: "Svenskeimport " -er det nødvendig ?   "Svenskeimport " -er det nødvendig ? Empty

Til Toppen Go down
 
"Svenskeimport " -er det nødvendig ?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Cathy med "Er det slik sommeren vil bli"

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
For Swingendes Dansebandforum :: Debatt :: Diverse-
Gå Til: