For Swingendes Dansebandforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

For Swingendes Dansebandforum

For Swingendes eget dansebandforum hvor dansebandmiljøet i hele Norden er tema.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bladet Jukebox

Go down 
2 posters
AvInnlegg
baredans




Antall Innlegg : 6
Registration date : 02.06.2008

Bladet Jukebox Empty
PosteTema: Bladet Jukebox   Bladet Jukebox EmptyMan Jun 02, 2008 5:17 pm

Bladet JUKEBOX har i minst et år fortalt til sine lesere at bladet snart kommer med nye og spennende nettsider.
Spennende kan man ikke si at dagens nettside er, som har stått uforandret i et år. Snart må jo være over for lengst.
I årets februarutgave av blader forteller de i en helsides annonse at bladet har inngått et sammarbeide med P4-Jukebox, og at de sammen skal skal lansere ny nettside og nettradio 25 mars.
P4-radio har allerede vært på lufta med sin JUKEBOX nettradio siden desember ifjor, og på nettsidene til P4 står det ingen ting om noe sammarbeide med bladet.
I marsnummeret av bladet er det igjen en helsides annonse som forteller om sammarbeidet, men nå er lanseringsdatoen satt til 25 april. Forventningene var store, og i aprilnummeret av bladet står den samme annonsen, men nå var datoen for lanseringen på nytt forandret, nå til 25 mai. I dag 2 juni dukker fremdeles den samme statiske siden opp. Det er den samme som var på nettet for et år siden.
Her står det:
Velkommen til Jukebox på Internetts fremtidige nettsted.
Her vil vi etterhvert lage en skikkelig musikkportal. I mellomtiden kan du huske å få med deg siste nummer av JukeboX


Hvilken gjeng er det som står bak dette? De lover gang på gang gull og grønne skoger, men kan ikke levere annet enn et vissent blad fra ifjor. De holder rett og slett sine lesere for narr.

Forøvrig mener jeg at bladet har blitt har fått mye Idol-preg.
Til Toppen Go down
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Bladet Jukebox Empty
PosteTema: Jukebox   Bladet Jukebox EmptySøn Jun 15, 2008 11:06 pm

Dette har jeg dessverre dårlig kjennskap til selv, men at Jukebox har tapt seg litt den siste tida er det ingen tvil om. Som du skriver har bladet fått litt mye Idol-preg, og jeg må si det er skuffende at det plutselig er blitt mye mindre dansebandstoff i bladet nå. Jeg må nok bare innrømme at jeg har mye mer sansen for De Danseglade enn for Jukebox, og det sier jeg ikke bare fordi jeg samarbeider med DD men fordi jeg syns de er mye mer trofaste mot dansebandsjangeren enn det Jukebox har blitt den siste tida. Kanskje noen andre av brukerne her kan gi oss et svar på hva som skjer med Jukebox og nettsida deres og om det kommer til å bli noe av det omtalte samarbeidet mellom Jukebox og P4?
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Bladet Jukebox Empty
PosteTema: Bedring i Jukebox   Bladet Jukebox EmptyOns Jul 30, 2008 5:29 am

Ikke før har jeg skrevet det forrige innlegget så dumper det et nytt Jukebox-blad ned i postkassa som er spekket med dansebandstoff. Bra jobbet, endelig var det igjen overvekt av dansebandstoff i bladet, så fortsetter det i dette sporet så blir Jukebox et bra blad for danseband-fansen også i fremtiden. Sommernummeret i år er at av de beste utgavene jeg har sett av Jukebox hittil.
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
baredans




Antall Innlegg : 6
Registration date : 02.06.2008

Bladet Jukebox Empty
PosteTema: Jeg venter på augustnummeret av JUKEBOX   Bladet Jukebox EmptyTir Sep 30, 2008 7:46 pm

I august kunne vi lese at Medium Forlag holdt tilbake nyeste nummer av magasinet Jukebox. Grunnen var at det tok tid å få på plass en ny distributør. Det er jo flere tusen som abbonerer på bladet. De har snart ventet i 2 månder på augustnummeret. Snart er det oktober og tid for nytt nummer av Jukebox. De siste dagene har det ikke vært mulig å komme inne på nettsiden www.jukebox.no.
Er det noen som vet hva som skjer?
Til Toppen Go down
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Bladet Jukebox Empty
PosteTema: Sjekker opp saken   Bladet Jukebox EmptyTir Sep 30, 2008 10:55 pm

Jeg har vært i kontakt med redaktøren av Jukebox om saken men hun hadde visstnok ikke lov til å uttale seg til media. Jeg fikk mailadressen til ansvarlig i Teletopia, som visstnok har overtatt ansvaret for Jukebox, så jeg har sendt en mail til ham og håper han kan fortelle oss hva som egentlig skjer med Jukebox for tiden. Regner med vi neppe får noe særlig utfyllende svar derfra heller, men vi får ihvertfall se om vi kan få vite litt mer enn det vi vet foreløpig. Blir jo mye ryktepspredning rundt sånt hemmelighetskremmeri, så vi får tro de kan gi et klart og fornuftig svar på hva som skjer. Jeg kommer tilbake med mer info så snart jeg har hørt fra Teletopia.
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Bladet Jukebox Empty
PosteTema: Link   Bladet Jukebox EmptyTir Sep 30, 2008 11:09 pm

Jeg har funnet følgende artikkel om Jukebox hos NA24.no. Kanskje denne kan gi dere noen svar på det dere lurer på. Følg linken under og les mer:

http://www.na24.no/propaganda/article2231701.ece
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
Sponsored content





Bladet Jukebox Empty
PosteTema: Re: Bladet Jukebox   Bladet Jukebox Empty

Til Toppen Go down
 
Bladet Jukebox
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
For Swingendes Dansebandforum :: Debatt :: Diverse-
Gå Til: