For Swingendes Dansebandforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

For Swingendes Dansebandforum

For Swingendes eget dansebandforum hvor dansebandmiljøet i hele Norden er tema.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fatal med "Når solen skinner regner det på meg"

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Fatal med "Når solen skinner regner det på meg" Empty
PosteTema: Fatal med "Når solen skinner regner det på meg"   Fatal med "Når solen skinner regner det på meg" EmptySøn Feb 13, 2011 12:34 am

Jeg har fått en forespørsel fra en lytter om et norsk band som het Fatal og som eksisterte på 70- og 80 tallet. De hadde en låt som het noe med "Når solen skinner regner det på meg". Er det noen som kjenner til dette bandet og denne låten og som vet om det eksisterer noen innspillinger med denne på LP, kassett eller CD? Takknemlig om noen kan hjelpe...vet ikke om det var et danseband eller et popband, men mulig en slags mellomting.
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
Arnfinn




Antall Innlegg : 66
Registration date : 07.08.2009

Fatal med "Når solen skinner regner det på meg" Empty
PosteTema: Re: Fatal med "Når solen skinner regner det på meg"   Fatal med "Når solen skinner regner det på meg" EmptySøn Des 18, 2011 8:39 pm

Fatal er et orkester fra Arnendal . De er fortsatt aktive og i januar 2012 spiller de på dansegalla i Stueneshallen , der Sørfjell IF er arrangør . Fatal har hele tiden vært et danseband , og hadde en periode den dyktige sangerinnen Cathy Ryen som vokalist.
Tror Scanax lydstudiio gjorde noen opptak , men den som kjenner best til dette er Bjørn Terje på Artistguiden som jobbet der i denne perioden -
Bilde av Fatal ligger nå som nyhet på Dansaktuellt.
Til Toppen Go down
 
Fatal med "Når solen skinner regner det på meg"
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
For Swingendes Dansebandforum :: Debatt :: Norske danseband-
Gå Til: