For Swingendes Dansebandforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

For Swingendes Dansebandforum

For Swingendes eget dansebandforum hvor dansebandmiljøet i hele Norden er tema.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dansbandskampen 2010

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Arnfinn




Antall Innlegg : 66
Registration date : 07.08.2009

Dansbandskampen 2010 Empty
PosteTema: Dansbandskampen 2010   Dansbandskampen 2010 EmptyFre Okt 22, 2010 3:46 pm

Dersom det som presteres på Dansbandskampen 2010 skal være representativt for gjennomsnittet av svenske danseband,
står det dårlig til der borte .
Heldigvis har jeg hatt gleden av å høre enkelte svenske band den siste tiden som drar opp helhetsintrykket mye.
Drifters , Bhonus og Bob Stevens er noen av disse !
Til Toppen Go down
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Dansbandskampen 2010 Empty
PosteTema: Re: Dansbandskampen 2010   Dansbandskampen 2010 EmptyFre Okt 22, 2010 8:19 pm

Ja, det er mye varierende kvalitet over Dansbandskampen også i år, selv om det denne gangen bør ha vært enda hardere kriterier for å komme med. Syns det var mange bra band, men like mange dårlige. Drifters får jeg mulighet til å oppleve i januar da de kommer til Gjøvik, og Bob Stevens skulle jeg også gjerne hatt til Mjøstraktene en gang. Bhonus har jeg aldri hørt live, men de imponerte da de var med i Dansbandskampen de også.
Tror det finnes bedre band i Sverige enn de som er med i Dansbandskampen ihvertfall. De vil vel ha litt Idol-faktor over det, slik at de har med litt middelmådige band for underholdningens del. Man kan ihvertfall tro det slik en del av bandene låt sist lørdag.
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
 
Dansbandskampen 2010
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Klart for Dansbandskampen 2009

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
For Swingendes Dansebandforum :: Debatt :: Svenske danseband-
Gå Til: