For Swingendes Dansebandforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

For Swingendes Dansebandforum

For Swingendes eget dansebandforum hvor dansebandmiljøet i hele Norden er tema.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Skal dere på dansefestival i sommer?

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Skal dere på dansefestival i sommer? Empty
PosteTema: Skal dere på dansefestival i sommer?   Skal dere på dansefestival i sommer? EmptyLør Apr 19, 2008 1:04 am

Er det noen av dere som har tenkt dere på en av de mange dansefestivalene til sommeren? Fortell hvilken/hvilke festivaler du har tenkt deg på og om det er noen spesielle band du gleder deg til å oppleve der.
Selv skal jeg til festivalen i Sel fra torsdag til lørdag og ser spesielt fram til å oppleve Sogns for første gang og ikke minst få et gjenhør med PK & Dansefolket som alltid er like hyggelige å møte og låne øre til. Håper kanskje også å få med meg en eller flere av de mange spesialkonsertene som skal holdes under festivalen.
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
Line Helen

Line Helen


Female Antall Innlegg : 4
Age : 46
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Dagmamma/Pomeranian
Favorittdanseband : PK & Dansefolket, Jan Erik Olsens Orkester, Sogns Danseorkester, Nameless, Pegasus
Registration date : 17.04.2008

Skal dere på dansefestival i sommer? Empty
PosteTema: Re: Skal dere på dansefestival i sommer?   Skal dere på dansefestival i sommer? EmptyTor Mai 15, 2008 2:48 am

Kanskje unødvendig at jeg skriver her, men jeg skal jo da selvfølgelig på samme sted som deg da tongue
Til Toppen Go down
Guro

Guro


Female Antall Innlegg : 6
Bosted : Volda
Jobb/Interesser : Musikk :)
Registration date : 22.05.2008

Skal dere på dansefestival i sommer? Empty
PosteTema: Sel !   Skal dere på dansefestival i sommer? EmptyFre Mai 23, 2008 12:33 am

Eg skal også på danseband festival i sommer rendeer
det blir jo ingen sommer uten dansebandfestival.

Eg gler meg spesielt til å høre orkesteret "Sogns" for første gang flower
Til Toppen Go down
Ine

Ine


Antall Innlegg : 1
Bosted : Vestfold
Favorittdanseband : Anne Nørdsti, Contrazt, Dænsebændet, Fernando og Fryd og Gammen
Registration date : 07.07.2008

Skal dere på dansefestival i sommer? Empty
PosteTema: Re: Skal dere på dansefestival i sommer?   Skal dere på dansefestival i sommer? EmptyMan Jul 07, 2008 11:41 am

Var på Dansedænd festivalen på Seljord Smile
Flott vær sunny og bra og flotte bænd Cool
Til Toppen Go down
Arnfinn




Antall Innlegg : 66
Registration date : 07.08.2009

Skal dere på dansefestival i sommer? Empty
PosteTema: Skal dere på dansefestival i sommer ?   Skal dere på dansefestival i sommer? EmptyTir Aug 11, 2009 5:22 am

Sommeren 2010 skal jeg i allefall til Nedre Målselvfossen Feriesenter på Bardufoss.
Har allerede bestilt "bikkjevakt" .
Om Hans Petters skal på Seljord , så skal jeg selvsagt dit også !
Satser på solskinn !
Til Toppen Go down
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Skal dere på dansefestival i sommer? Empty
PosteTema: Sommeren 2010   Skal dere på dansefestival i sommer? EmptyTir Aug 11, 2009 5:32 am

Jeg satser også på Seljord i 2010, men kommer til å se an langtidsvarselet før jeg bestiller hytte. Satser på at Morgedal Camping ikke har så stor pågang på hyttebestillinger i forbindelse med festivalen, det er jo et par mil unna. Hadde vært knall om Hans Petters kommer til Seljord, isåfall har jeg ytterligere en god grunn til å reise dit, for dette er et band jeg lenge har ønsket å oppleve live. Håper at Seljord kanskje satser på litt flere nye navn i 2010, og ikke bare de "sikre kortene".
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
Arnfinn




Antall Innlegg : 66
Registration date : 07.08.2009

Skal dere på dansefestival i sommer? Empty
PosteTema: Sommeren 2010   Skal dere på dansefestival i sommer? EmptyMan Des 28, 2009 12:04 am

Det er flere som har ønsket nye navn på festivalene . Selv om jeg er mye ute
på dans ,er det minst 8-10 av orkestrene på Sel som jeg aldri har fått sjansen
til å høre , alt fra Polarlys og til Magnes. Ekstra hyggelig er det at Hans Petters
spiller torsdag på Sel . Samtidig blir det plateslipp på deres nye CD. Allerede nå
er 6 låter ferdig innspilt , så alt er i rute.
Til Toppen Go down
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Skal dere på dansefestival i sommer? Empty
PosteTema: Sel 2010   Skal dere på dansefestival i sommer? EmptyMan Des 28, 2009 1:06 am

Jeg har nå sammenlignet artistprogrammene for Seljord og Sel, og ut fra det som er offentliggjort foreløpig så ser det ut til at det også i år er Sel som har det mest spennende og varierte programmet, så det er store sjanser for at undertegnede også i 2010 velger Sel fremfor Seljord. At band som Hans Petters og Polarlys dukker opp i Sel er grunn nok i seg selv til å legge turen dit, ettersom Hans Petters er et band jeg lenge har hatt lyst til å oppleve live. Samme med Polarlys som er en meget spennende nykommer på dansebandmarkedet i Norge nå i 2009. All honnør til Øystein Ulen som lar nye og spennende band få slippe til i tillegg til de gamle gjengangerne som man ikke kommer utenom.
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
Sponsored content





Skal dere på dansefestival i sommer? Empty
PosteTema: Re: Skal dere på dansefestival i sommer?   Skal dere på dansefestival i sommer? Empty

Til Toppen Go down
 
Skal dere på dansefestival i sommer?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
For Swingendes Dansebandforum :: Debatt :: Dansegalla og festivaler-
Gå Til: