For Swingendes Dansebandforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

For Swingendes Dansebandforum

For Swingendes eget dansebandforum hvor dansebandmiljøet i hele Norden er tema.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Tips om nye intervjuobjekter til For Swingende?

Go down 
AvInnlegg
Thomas Neraasen
Admin
Thomas Neraasen


Male Antall Innlegg : 84
Age : 50
Bosted : Gjøvik
Jobb/Interesser : Radiomedarbeider
Favorittdanseband : PK & Dansefolket
Registration date : 17.04.2008

Tips om nye intervjuobjekter til For Swingende? Empty
PosteTema: Tips om nye intervjuobjekter til For Swingende?   Tips om nye intervjuobjekter til For Swingende? EmptyOns Sep 08, 2010 5:50 am

I mine For Swingende-programmer prøver jeg innimellom å være litt kreativ og tenke litt nytt når det gjelder innslag og lignende jeg vil ha med i programmet. Nå denne uka starter jeg opp en ny serie der jeg inviterer låtskrivere av dansebandmusikk til studio for å presentere seg selv, og dette ser ut til å være noe som slår an både i låtskrivermiljøet og ellers innen dansebandbransjen og ikke minst hos de som lytter. Men jeg er stadig ute etter å presentere nye mennesker i programmene mine, ikke bare de som står på scena, men også de som jobber bak kulissene eller som har andre roller innen dans og dansebandkulturen. Derfor spør jeg her i forumet mitt om noen har tips til ting jeg kan ta opp i programmene mine, spennende mennesker jeg kan intervjue og lignende. Er det noen som kjenner noen som de mener burde komme på lufta i For Swingende, så gi meg gjerne tips om dette, enten her i forumet eller på E-post til forswingende@online.no. Dette kan være musikere, nye talenter, låtskrivere, arrangører, folk som jobber med plateproduksjon, folk som elsker å danse og mye annet. Jeg vil gjerne lage litt innslag som ikke alle andre radiostasjoner har i dansebandsendingene sine, så håper å få inn noen spennende tips fra dere som leser dette.

(Fint om personene dere tipser om er bosatt i østlandsområdet, slik at de har mulighet til å komme seg i studio ved Gjøvik for opptak. Kan til nød lage intervjuer på telefon, men syns det er aller best å ha folka jeg intervjuer ansikt til ansikt, både for lyden, lytteropplevelsen og min egen del.)
Til Toppen Go down
http://www.forswingende.com
 
Tips om nye intervjuobjekter til For Swingende?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Drifters med releaseparty m.m.
» STENSONS vant prisen
» Info om samarbeidet mellom For Swingende og Dansaktuellt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
For Swingendes Dansebandforum :: Debatt :: Om For Swingende-
Gå Til: